ΟΔΗΓΙΑ 2001/85/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
της 20ής
Νοεμβρίου 2001
Πρέπει να καταβληθεί κάθε προσπάθεια να βελτιωθεί η
δυνατότητα προσπέλασης στα οχήματα αυτά. Προς το σκοπό αυτό, η πρόσβαση για άτομα μειωμένης κινητικότητας επιτυγχάνεται
είτε με τεχνικές λύσεις που εφαρμόζονται επί του οχήματος,
όπως ορίζεται από την παρούσα οδηγία, είτε συνδυάζοντας τις λύσεις αυτές με
την κατάλληλη τοπική υποδομή για τη διασφάλιση πρόσβασης σε άτομα με αναπηρικές
πολυθρόνες.
- Στόχος:
Υγεία, οδική ασφάλεια και περιβαλλοντική ασφάλεια, εξυπηρέτηση, υλικοτεχνική
υποστήριξη.
- Στόχος:
συμπεριφορά η οποία θα συμβάλει στην ανάδειξη του γοήτρου της εταιρείας.
- Στόχος:
εξασφάλιση της ασφάλειας και άνεσης των επιβατών.
- Στόχος: γνώση
του κανονιστικού πλαισίου της μεταφοράς επιβατών.
Μεταφορά
ειδικών ομάδων, εξοπλισμός ασφαλείας του λεωφορείου, ζώνες ασφαλείας,
ΓΕΝΙΚΑ
Ο οδηγός έχει καθήκον να διασφαλίζει την ασφαλή και άνετη μεταφορά των επιβατών στον προορισμό τους και να φροντίζει να τηρεί το ωράριο που ανακοινώνεται. Ιδιαίτερη μέριμνα πρέπει να δείχνει στους επιβάτες με κινητικά προβλήματα είτε χρησιμοποιούν βοήθημα βάδισης όπως μπαστούνι, ή πλαίσιο, ή αναπηρικό τροχοκάθισμα, ή παρουσιάζουν άλλα προβλήματα όπως προβλήματα όρασης και ακοής.
•
Ο οδηγός είναι ο κύριος υπεύθυνος για την
ασφάλεια και την άνεση των επιβατών που βρίσκονται στο αυτοκίνητό του.
•
Ο οδηγός δεν πρέπει κατά τη διάρκεια που το όχημα
βρίσκεται σε κίνηση, να συνομιλεί με
άλλο άτομο, επιβάτη ή πρόσωπο της εταιρείας, εκτός αν υπάρξει πραγματική ανάγκη
•
Δεν πρέπει να καπνίζει μέσα στο λεωφορείο, ή σε
άμεση σχέση με αυτό.
•
Είναι υποχρεωμένος εάν υπάρχει
δικαιολογημένη απαίτηση από επιβάτη, να
δώσει τα στοιχεία του το όνομα της εταιρίας.
•
Ο οδηγός
πρέπει να έχει οπτική επαφή με τους επιβάτες μέσω ειδικού καθρέφτη, ιδιαίτερα
τις θέσεις για ΑμεΑ.
No comments:
Post a Comment