1.
Σε
παγκόσμια κλίμακα γύρω στο 18% των ενηλίκων έχουν κάποια μορφή αναπηρίας. Οι
περισσότερες από αυτές δεν είναι ορατές από έναν απλό παρατηρητή.
2.
Σε
παγκόσμια κλίμακα, η κοινότητα των ΑμεΑ αντιπροσωπεύει ένα «διακριτικό»
εισόδημα της τάξης των $ 220 ΔΙΣ, το οποίο ξοδεύεται για διακοπές, ταξίδια,
αυτοκίνητα, τεχνολογία, κ.α.
3.
Η
αναπηρία στον παιδικό πληθυσμό αυξάνεται ραγδαία. Η ιατρική σήμερα σώζει πολλές
ζωές και τα Σύνδρομα όπως ο Αυτισμός καλπάζουν. 1 στα 90 αγόρια βρίσκονται στο
φάσμα του Αυτισμού και 5 ΕΚ παιδιά πάσχουν από Μαθησιακές Δυσκολίες.
4.
Μια
κακή στιγμή εξυπηρέτησης από μια εταιρεία / οργανισμό προς ένα αγαπημένο ΑμεΑ
θα έχει κακό απόηχο, ενώ μια καλή στιγμή εξυπηρέτησης θα εγκαθιδρύσει σεβασμό
και πιστότητα από την οικογένεια προς την εταιρεία / οργανισμό.
5.
Πολλά
άτομα με ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ δεν ξέρουν πως να εξυπηρετήσουν ΑμεΑ & ΑΜΚ.
6.
Λόγο
της καλύτερης ποιότητας υπηρεσιών που πρόσφεραν σε ΑμΑ & ΑΜΚ, πολλές
εταιρείες / οργανισμοί έχουν στοιχεία αυξημένης ικανοποίησης και πιστότητας από
τους πελάτες τους με την ανάλογη αύξηση κερδοφορίας.
7.
Η
καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης μεταφράζεται σε λιγότερες διαμάχες με ΑμΑ &
ΑΜΚ και μειωμένες πιθανότητες μηνύσεων.
8.
Οι
γνώσεις για την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης προς τα ΑμεΑ & ΑΜΚ αυξάνει
την αυτοπεποίθηση των υπαλλήλων.
9.
Η
καλύτερη εξυπηρέτηση προς τα ΑμΑ & ΑΜΚ μεταφράζεται σε μια πιο ευαίσθητη
και επιδέξια εξυπηρέτηση προς όλους τους πελάτες μας.
10.
Δεν
πρέπει να ξεχνάμε ότι πιθανό σε 30 ή 40 χρόνια πιθανό κι εμείς οι ίδιοι ως
ηλικιωμένοι να βρισκόμαστε στην κατηγορία των εμποδιζόμενων ατόμων.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011
ΓΡΑΦΕΙΟ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
No comments:
Post a Comment