Saturday, August 18, 2012

5 10 σημαντικοί λόγοι για την αναγκαιότητα βελτίωσης των υπηρεσιών μας προς τα ΑμεΑ & ΑΜΚ



1.     Σε παγκόσμια κλίμακα γύρω στο 18% των ενηλίκων έχουν κάποια μορφή αναπηρίας. Οι περισσότερες από αυτές δεν είναι ορατές από έναν απλό παρατηρητή.

2.     Σε παγκόσμια κλίμακα, η κοινότητα των ΑμεΑ αντιπροσωπεύει ένα «διακριτικό» εισόδημα της τάξης των $ 220 ΔΙΣ, το οποίο ξοδεύεται για διακοπές, ταξίδια, αυτοκίνητα, τεχνολογία, κ.α.
3.     Η αναπηρία στον παιδικό πληθυσμό αυξάνεται ραγδαία. Η ιατρική σήμερα σώζει πολλές ζωές και τα Σύνδρομα όπως ο Αυτισμός καλπάζουν. 1 στα 90 αγόρια βρίσκονται στο φάσμα του Αυτισμού και 5 ΕΚ παιδιά πάσχουν από Μαθησιακές Δυσκολίες.

4.     Μια κακή στιγμή εξυπηρέτησης από μια εταιρεία / οργανισμό προς ένα αγαπημένο ΑμεΑ θα έχει κακό απόηχο, ενώ μια καλή στιγμή εξυπηρέτησης θα εγκαθιδρύσει σεβασμό και πιστότητα από την οικογένεια προς την εταιρεία / οργανισμό.

5.     Πολλά άτομα με ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ δεν ξέρουν πως να εξυπηρετήσουν ΑμεΑ & ΑΜΚ.

6.     Λόγο της καλύτερης ποιότητας υπηρεσιών που πρόσφεραν σε ΑμΑ & ΑΜΚ, πολλές εταιρείες / οργανισμοί έχουν στοιχεία αυξημένης ικανοποίησης και πιστότητας από τους πελάτες τους με την ανάλογη αύξηση κερδοφορίας.
7.     Η καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης μεταφράζεται σε λιγότερες διαμάχες με ΑμΑ & ΑΜΚ και μειωμένες πιθανότητες μηνύσεων. 

8.     Οι γνώσεις για την καλύτερη ποιότητα εξυπηρέτησης προς τα ΑμεΑ & ΑΜΚ αυξάνει την αυτοπεποίθηση των υπαλλήλων. 

9.     Η καλύτερη εξυπηρέτηση προς τα ΑμΑ & ΑΜΚ μεταφράζεται σε μια πιο ευαίσθητη και επιδέξια εξυπηρέτηση προς όλους τους πελάτες μας.

10.  Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πιθανό σε 30 ή 40 χρόνια πιθανό κι εμείς οι ίδιοι ως ηλικιωμένοι να βρισκόμαστε στην κατηγορία των εμποδιζόμενων ατόμων.









ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2011



ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

No comments:

Post a Comment